VAŠI ONLINE POMOCNÍCI

Hotelový business je naší obrovskou vášní, to už jste asi zaregistrovali. Rády dotahujeme věci do zdárného konce, dalo by se dokonce říct, že jsme velkými perfekcionistkami. Bez správný informací to nejde. V dnešní uspěchané době je ale velmi obtížné vytvořit materiál, který pojme velké množství informací a zaujme, ale člověk nad ním nestráví celý svůj pracovní den. O to jsme se s našimi online pomocníky pokusily, posuďte sami, zda se nám to povedlo. A nebojte – vaše data jsou u nás v bezpečí. Navíc nespamujeme.

DÁRKOVÉ POUKÁZKY JAKO NÁSTROJ PRO VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Inspirujte se už nyní. E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.

JAK BÝT SVĚTOVÝ BEZ SVĚTOVÉ ZNAČKY

Jakožto nezávislý hotel se nemůžete spoléhat na zvučné jméno nebo řetězec, což by vám jistě pomohlo v cestě k úspěchu. Můžete se spolehnout pouze na sebe a na své publikum. Je proto nesmírně důležité znát dobře od začátku do konce, krok za krokem celou cestu, kterou váš host urazí, a uvědomit si, jak ho na té cestě můžete doprovodit. Měli byste věnovat pozornost každé příležitosti, která se naskytne, ať už vám její význam připadá jakkoliv malý. E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.

ODPOVÍDEJTE NA RECENZE JAKO MISTŘI!

Trápí vás špatné hodnocení vašeho hotelu? Nevíte si rady s tím, jak na danou recenzi zareagovat? Jen tak si něco nenecháte líbit a nejradši byste hostovi řekli pěkně od plic, co si o jeho recenzi myslíte? Protože nejste jediní, dali jsme hlavy dohromady a připravily pro vás tento e-book, kde se dozvíte, jak správně reagovat na negativní a pozitivní recenze a nezavařit si ještě více. E-book si stáhněte ZDARMA vyplněním formuláře níže. Pošleme vám ho i do e-mailu, abyste se k němu mohli kdykoli vracet.

TIPY, JAK DOSTAT ČÍNSKOU KLIENTELU DO SVÉHO HOTELU

Chtěli byste do svého hotelu dostat alespoň část čínských turistů a nevíte jak? Kde je oslovit? Jak hotel vybavit? Na co se připravit? Protože se jedná o velmi perspektivní a rostoucí segment klientů, kteří přijíždí i k nám do Česka, zajímalo nás, na co zaměřit svou pozornost, chceme-li být v tomto „lovu“ jako hotel úspěšní. Informace, které jsme pro vás zjistili, jsme sepsali do e-booku, který si opět můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.


Zůstaňte s námi v kontaktu